fredag 8. juni 2012

Bokryggpoesi #9

Bokryggpoesi#9 Foto: Metaingrid

7 kommentarer:

Beathe sa...

Veldig bra:-) Som oftest slenger jeg meg med på disse for jeg syntes det er så artig. Her er mitt bidrag denne uken:http://beathesbokhylle.blogspot.no/2012/06/bokryggpoesi-8.html

Linker til innlegget ditt inne på bloggen min som jeg pleier å gjøre.

Ha en fin fredag!

Beathe

Marianne sa...

Love is in the air... ;) Den var søt! Som minner meg på min egen bokryggpoesi. Må opp en tur og lure i hyllene :)

Gråbekka`s Blogger sa...

Den var bra!:)
Ha en god helg!:)

Ingrid Svennevig Hagen sa...

Fine, greier! Dere er jammen trofaste lesere, damer. Tusen takk for at dere legger igjen så hyggelige kommentarer til meg.

Unknown sa...

Så bra poesi, nesten så jeg kjenner stillheten ...
Ønsker deg en glad helg :))
Klem fra Pia

Anonym sa...

Liker den!

astridterese sa...

Så bra! Den ga et fint bilde av en sen kveld/tidlig morgen :-)